czterolistna koniczyna

🍀

Znacie Paprodziada? To posłuchajcie…

…Jak Paprodziad ciekawie u Janusza gada:

https://niezaleznatelewizja.pl/index.php/2021/05/19/co-laczy-ere-wodnika-i-krasnoludki-premiera-teledysku-gooral-paprodziad-wodnika-era-wlodek-paprodziad/

Trzeci rytmiczny listek koniczynki do poskakania…

Czwarty listek koniczynki, by zrobiło się cieplej…

🍀

I jeszcze ta ostatnia, ta łodyżka zielona…

HEEEJ!

A, tak w ogóle, to koniczynka bardzo zdrowa jest,

tak jak pokrzywa, skrzyp, mlecz i perz też 🙂

Nieskończenie wiele tych ziół z pół, łąk i lasów…

Więc może lepiej po nie sięgać, im dać szansę i sobie

niż po suplementy i tabletki do aptekarza później biec? 🤔

W sklepach prym wiodą zapychacze, a przecież mogłoby być inaczej.

Może być jaśniej i weselej, bo choć na niebie burza i deszcz leje,

to w środku człowiek inny jakiś taki, lżejszy, śmielszy, pogodniejszy…

… i w ogóle cały very lucky 🍀

11 myśli na temat “czterolistna koniczyna

  1. Bardzo intrygujący post. Obejrzałem i przeczytałem wszystko. Widzę Lutano – a raczej czytam, że była chyba burza. Zaglądnąłem na mapy opadów ;- ) . Do mnie burze dopiero nadciągają – ale u mnie jest cień opadowy, więc chyba niekoniecznie. Pozdrawiam, dziś 60 minut na zewnątrz. I czekam na Eurowizję 🙂 Pozdrawiam 🙂 PS. U mnie w południe padało 😉

    Polubienie

    1. Miał być intrygujący 🙂 Ale i ku pokrzepieniu serc. Co do Eurowizji, to mam mieszane uczucia. I już tak mnie nie wciąga jak kiedyś. Na pewno wielkie „szoł”, ale i tak zawsze w grę wchodzi coś zupełnie innego, bo muzyka jest jakby na drugim planie. Moim zdaniem jest to wszystko sztucznie podkręcane. Ale mimo tego fajnie się na to patrzyło, choćby z uwagi na oprawę artystyczną, a i momenty zaskoczenia były 😉 tak jak ostatnio w pogodzie zresztą i nie tylko w niej.

      Serdeczności Jarku. Pogody Ducha 🙂

      Polubienie

  2. Gusty muzyczne mamy raczej odmienne, ale przynajmniej wiem cos wiecej co w polskiej muzyce nowego 🙂
    Koniczynke czterolistna zostawiam sobie na pamiatke ale pokrzywe zdecydowanie lubie jesc 🙂
    Pozdrawiam majowo 🙂

    Polubienie

  3. A bardzo proszę, masz i jeszcze jedną 🍀
    Wpadło mi to po raz wtóry w ucho, a słucham tak różnorodnej muzy, że i klasyka może się tu niespodziewanie pojawić, albo i coś mocniejszego. W muzyce polskiej to się sporo ostatnio dzieje, ale ja za tym niestety nie nadążam. Przyznam Ci się, że wszędzie mnie nosi, co czasem bywa męczące. Naprawdę nie wiem jak ja mogę sama ze sobą wytrzymać, a co dopiero inni ze mną 😉 Dużo uśmiechów słońca, Elisabetto 🙂

    Polubienie

  4. Łąki Łan lubię – a szczególnie Lass, który jak mi wpadł w ucho, to nie chciał wypaść 😉
    Rozmowa JZ z Paprodziadem bardzo taka, powiedziałbym, pozytywna – to musi być fajny człowiek, i myślę, że robi sporo dobrych rzeczy. Jego utworów, które wstawiłaś do swojego postu, nie znałem – ale teraz dzięki Tobie już znam, i pewnie jeszcze je nie raz je posłucham 🙂

    Have a lucky week, Lutano 🙂

    Polubienie

  5. No mogłam go kurczę tu przypomnieć. Pamiętam jak mi go przesłałeś w jakimś wcześniejszym komentarzu 🙂 Mi też przypadł do gustu ten Paprodziad. Mega pozytywny gość, bije od niego bardzo dobra energia. Lubię takich naturalnych, spontanicznych ludzi, którzy niczego nie udają i są otwarci na świat, ale brodę to mógłby sobie choć trochę przyciąć 😉 …
    choć z drugiej strony jest takim dziadem, jakby żywcem wziętym z naszych prasłowiańskich borów. A przecież nie możemy zapomnieć skąd pochodzimy i jak bogatą tradycję duchową mieliśmy, zanim nasz „nie ukrzyżowano”. Ta wiedza duchowa powraca, odradza się teraz na naszych oczach.

    U2 Deepbreath 🙂 Dobra wszelakiego. Łap 🍀

    Polubienie

  6. Lutano – jest wtorek, 25 maja. Wczoraj na zewnątrz blisko 106 minut, w tym odległy Cmentarz – podwiozła nas Siostra, uporządkowaliśmy dwa groby. Z powrotem na „piechty” – jak to moja świętej pamięci Babcia Jadwiga mawiała – i – jak to Daniela – moje alter ego – napotkaliśmy radarowców . A szczepienie mam w środę o 14.30 . Tylko nie wiem jaką dawką . Miesiączek już w Skorpionie, w środę Pełnia o 13.15 w znaku Strzelca. Na południu ma być dobra widoczność nieboskłonu. Tymczasem leje jak z cebra i Przepowiadacze wieszczą burze. Serdeczności i udanej Pełni. Wczoraj po powrocie zaobserwowałem zamglony Full Moon.

    Polubienie

  7. Jarku – no to powiem Ci, że jesteś bardzo odważny. Ja bym się tak nie śpieszyła z czymś, co jest ciągle jeszcze w fazie eksperymentalnej i nie wiadomo jakie to będzie miało później konsekwencje zdrowotne w wymiarze długofalowym, ale to Twój wybór i Twoje życie. Ja nie zamierzam się szczepić, a jak mnie przycisną do muru, odetną od prądu czy w inny sposób represjonują, to będziesz wiedział dlaczego już mnie tu więcej nie będzie.
    O Księżycu na maj poczytaj sobie więcej tu:
    https://akademiaducha.pl/ksiezyc-w-maju-2021-now-w-byku-i-zacmienie-ksiezyca-w-strzelcu/
    Cóż więcej, mogę dla Ciebie zrobić…
    jak tylko życzyć Ci Dużo Szczęścia, bo na pewno Ci się ono teraz bardzo przyda 🍀🍀🍀…

    Polubienie

  8. Bardzo ciekawe i intrygujące rzeczy Lutano, dziękuję. Czterolistna koniczyna jest użyteczną rośliną, warto o tym wiedziec i korzystac.

    Polubienie

Dodaj komentarz