W kręgu aniołów

20230927_110237

1. „Anioły są bytami duchowymi istniejącymi w wyższym wymiarze, które wywierają wpływ na świat materialny, w jakim żyjemy i kontaktują się z nim”.

2. „Anioły przypominają nam o naszym duchowym pochodzeniu i duchowym potencjale”.

3. „Miłość łączy nas z królestwem aniołów”.

4. „Twoja wyobraźnia jest pomostem do królestwa cudów”.

Archanioł Michael – jeśli potrzebujesz ochrony

5. „Współpraca z aniołami wprowadza cudowne zmiany w naszym życiu”.

6. „Anioły oferują nam miłość i wsparcie, ale nas nie osądzają”.

7. „Wszyscy mamy zdolność kontaktowania się z aniołami stróżami”.

8. „Prawo anielskiej interwencji działają w harmonii z naszym procesem duchowej ewolucji”.

Archanioł Gabriel

9. „Anioły mogą się kontaktować z nami za pośrednictwem innych ludzi”.

10. „Hierarchia aniołów znajduje symboliczne odzwierciedlenie w astrologii, numerologii i wróżbiarstwie„.

11. „Cuda są zmianą ludzkiej świadomości, dotkniętej przez to, co boskie”.

12. „Anioły pomagają nam dokonywać nowych wyborów, przesyłając nam „przesyłki olśnienia”.

Archanioł Rafael – niebiański uzdrowiciel

13. „Anioły zawsze stwarzają nam korzystne możliwości, które zbieżne są z naszym celem duchowym„.

14. „Poproszone o pomoc anioły z przyjemnością rozwiewają nasze obawy i pomagają nam otworzyć się na strumień pomyślności”.

(cytaty z książki)

Pieczęć Siedmiu Archaniołów – jeden z najpotężniejszych talizmanów na świecie

🌕🐏

https://www.well.pl/life/148/penia_ksiezyca_we_wrzesniu_2023_czas_poskromic_emocje_i_zebrac_plony_wlasnych_dzialan,12740.html

(wkradł się drobny błąd, ale poprawiłam i powinno być OK,  

więc tylko klik w linka i „odpala się artykuł” – Miłego czytania i Dobrej Pełni!)

10 myśli na temat “W kręgu aniołów

    1. Coś mi się wydaje, że to przez tę ognista Pełnię jest tak niespokojnie. Trzeba więc uważać na zakrętach 😉
      Piszę z tela i patrzę, co tu mi za „kwiatki” wyjdą, bo wciąż coś zmieniają na tych platformach blogowych, podobno na plus. Hmm…

      Pozdrawiam Cię Jardianie 😇 , dziękując za dobre slowo. Lutana

      Polubienie

  1. Ten Ktoś dobrze wie, co robi. Przydzielil ludziom swoich „pomocników”… Anioły Stróże czuwają nad każdym z nas z osobna. Cudownie że są! Już sama tego świadomość dodaje sił w ciężkich chwilach życia 🙂

    Milego Dnia Siódmego Deep 😊

    Polubienie

  2. Ostatnio mam trudny czas. Przed chwilą dosłownie płakałam w poduszkę z bezsilności, a na dodatek męczyła mnie migrena. Weszłam na blogi, żeby przynajmniej spróbować oderwać myśli. Pierwszy był blog Ismeny i wpis o aniołach. Jakby trochę mnie pokrzepił. A teraz weszłam do Ciebie… Chyba anioły przypominają mi, że ciągle przy mnie są…

    Polubienie

  3. Kochana anioły są stale przy nas obecne, ale potrzebują pewnej zachęty, przyzwolenia na pomoc. Chyba że tak ma być, że mamy przeżyć coś trudnego, co w rezultacie nas wzmocni. Może to absurdalne, ale nawet takie przykre chwile są potrzebne…
    Współczuję Ci tej migreny, bo też ją kiedyś miałam i to dosyć cyklicznie. Wiem, co potrafi zrobić z człowieka ta potwora 😦 . Wszystko mija i to minie.
    A nowy miesiąc niesie nową energię… Złap się jednej dobrej myśli, a przyciągniesz następne.
    Wierzę, że dasz sobie radę. Trzymaj się! ❤️

    Polubienie

  4. Witam serdecznie ♡
    Piękna tematyka. Anioły są bliskie wielu sercom. Mam czasem wrażenie, że są bardziej wyczuwalne niż cokolwiek i ktokolwiek inny. Dają siłę, krzepią serca, budzą wiarę. Cudowny anielski wpis. Mam nadzieję, ze każdy czuje swojego anioła stróża 🙂 Nie ma nic piękniejszego jak wiedzieć, że ktoś ma nas w swojej opiece.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    Polubienie

  5. Dzięki Klaudio 🙂
    To wszystko prawda, co piszesz…
    Anioły podnoszą nas na duchu, mówią do nas poprzez sen, intuicję, ale też uśmiech i niespodziewaną pomoc drugiego człowieka. Sprawiają, że czujesz ciepło w okolicy serca, czasem niezrozumiałą dla siebie radość, w przebłysku dobrej myśli, która wpada Ci do głowy nie wiadomo skąd. Anioły kochają ciszę i spokój. Wtedy je można usłyszeć 🙂 .
    I co najważniejsze są wolne od wszystkich religii (wymysłu człowieka) ,
    choć w każdej z nich są obecne.
    Pozdrawiam Cię bardzo anielsko 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz