memówka majowa

🐝🐝🐝

Zdjęcia 1,2,4,8 zrobiła Lutana, a memy są z tapeciarnia.pl

🐝🐝🐝

maja

„Maju, Maju… cóż zobaczymy dziś?”

„Gdy masz piękny sen śnij go nawet w dzień”.

No i Gucio…

⛅☁️🌧️

Do napisania moje Kwiatuszki !!! 😘

9 myśli na temat “memówka majowa

    1. Tak. Maj zaczął się pięknie 🙂 . Dzięki. Teraz się za to lekko ochłodziło, ale i tak jest bardzo miło. No i tak mi się jakoś niezamierzenie zrymowało 😉

      Niech nam żyje Wiosna Jarku! 🙂

      Polubienie

    1. Urocznico wszak maj to najbardziej kolorowy miesiąc w roku! 🙂 i nastraja bardzo pozytywnie. Wszystko jest takie świeże, soczyste… Jest cudnie, jest miodzio 😉

      Polubienie

  1. Świetne memy kochana! Bardzo podobają mi się twoje majówkowe grafiki 🙂 Inspirujące i cieszące! Wszystkiego dobrego życzę w tym jakże pięknym miesiącu! Klaudia Zuberska

    Polubienie

  2. Dziękuję Klaudio. Miło mi to czytać 😊 . Majową porą inspiracji co niemiara. Jest z czego czerpać.

    Serdeczne uściski 😘

    Polubienie

    1. No to masz mega majówkę Deep, wypoczynek, ze ho, ho! 🙂

      A ja „męczę się” oglądając tegoroczną Eurowizję… Masakra co się tam wyprawia, co me oczy widzą 😱
      Włos się jeży, co się teraz ludziom proponuje i promuje, z kim „brata się” sztuka. Kto i co rządzi tym światem.

      Dziękuję. U2 baw się dobrze. Serdeczności 🙂

      Polubienie

Dodaj komentarz