zakusy na krokusy

⚪🟣🟡

Zdjęcia: 2,3,5 – Lutana

🪻

6.03 są im.🌹

🪻

„Wszystko płynie” czyli Nów Księżyca w Rybach

10.03.24 ? Nów Księżyca w Rybach ♓ Przestrzeń Marzeń | Free Flow (youtube.com)

12 myśli na temat “zakusy na krokusy

  1. A na południu deszcz i deszcz. I lekko powyżej zera . Ten post dodaje optymizmu. Pozdrawiam Lutano – Jarek – Jardian 🙂 .

    Polubienie

    1. U mnie raz słońce, a raz deszcz – wszak w marcu jak w garncu… Staram się łapać chwile ze słońcem, czerpać życiodajną energię, wit. D w takiej formie najlepsza! 😀 Dobrze jest pielęgnować w sobie dobry nastrój, szukajmy więc jak najwięcej pozytywów w swoim życiu, a wszystko stanie się o wiele prostsze, jaśniejsze, a zło tego świata nie będzie się nas czepiać, nie znajdzie do nas adresu 😉

      Jarku-Jardianie łap krokusa w kolorze 🌞

      Polubienie

    1. Ja też Urocznico bardzo je lubię 🙂 , poza tym mają więcej niż jeden kolor i tak pięknie stroją otoczenie. Pierwsze wiosenne kwiatki są takie wdzięczne i delikatne. Dobrze, że są pod ochroną… Wszystkiego dobrego. 🙂 się do Ciebie.

      Polubienie

  2. Mam wrażenie, że wszędzie się pojawiły tylko nie u mnie. Przed domem zauważyłam, że ledwo kilka listów odbiło się od ziemi a ja tak bardzo kocham te wiosenne kwiaty. Pozdrawiam, Klaudia Zuberska

    Polubienie

      1. Pewnie wyrosną, jak już będę w szpitalu 😀 Na dłuższy spacer wybiorę się już z wózkiem, ale co w tedy będzie kwitnąć to nie wiem 😀

        Polubienie

  3. Dobry nastrój to podstawa… nie tylko w tych czasach 😉

    Krokusy rzeczywiście zaparkowały w okolicy przebiśniegów, oby tylko ten poranny dzisiejszy mróz (no, w zasadzie mrozik…) im nie zaszkodził.

    Miłego popłudnia Lutano 🙂

    db

    Polubienie

    1. Krokusy i przebiśniegi trzymają się razem, wiadomo, że w kupie raźniej 😉 . Trzeba przegonić dobrym nastrojem te wszystkie chmury, to i słońce będzie częściej do nas zaglądać…

      Mroziński pewnie wpadnie z wizytą nie raz, nim na dobre zrobi się ciepło i może oszczędzi przebiśniegi, krokusy, sasanki, prymulki, a w każdym razie pozwoli dłużej cieszyć oczy.

      Pomyślności DB i udanego weekendu 🙂

      Polubienie

  4. We wtorek było cieplutko, a już dzisiaj chłód i mocny wiatr. Trochę zmarzłam nie powiem. Dobrze, że nie lało. Ah krokusy zawsze mile widziane Lutanko. Serdeczne pozdrowienia z Krakowa

    Polubienie

    1. U mnie jest teraz wysyp mleczy, siedzą nawet pod moim oknem, chętnie bym je potem zdmuchnęła 😉 , ale pewnie niedługo wparują kosiarki – jak znam życie. Uściski 🙂

      Polubienie

Dodaj komentarz