Neverending Zamieszanie

♾️

„- Być może jesteśmy na tropie wielkiej tajemnicy… – A ty lubisz tajemnice Row? – A kto ich nie lubi? To takie ekscytujące. – Fakt. Nie znam nikogo takiego – zgodził się z nią Lex, dodając – To też moja praca. – No tak, ty też rozwiązujesz zagadki. – Owszem, ale te kryminalne – odpalił. – Przepraszam Lex… – Za co? – Za to, że cię w to wszystko wciągam. – Nie przepraszaj, może tak właśnie miało być. Wierzysz w przeznaczenie? – Patrzyła na niego uważnie. – To kolejny sekret. – Właśnie. Świat pełen jest tajemnic. Same się nie odkryją. Ktoś musi to zrobić dla dobra innych. – Ładnie powiedziane… – Uśmiechnęła się do swoich myśli. – Nie wszystkie tajemnice jednak chcą zostać odkryte – dodała jeszcze.”.

(Parallel Timeline: Strange Blood)

https://samequizy.pl/ile-wiesz-o-wampiry/

https://samequizy.pl/czy-jestes-prawdziwym-wampirem/

https://www.quizme.pl/q/cappuccettorosso/wampir_czy_wilkolak

https://samequizy.pl/jakim-wampirem-jestes-5

♾️

„- To, kto to jest ten wampir energetyczny? – powtórzyła. – A odrobiłaś lekcje? – Więc nie wiesz? – To bardzo nieprzyjemna osoba, która zabiera ci całą radość. Jest ciągle niezadowolona i robi z siebie ofiarę. Kradnie ci dobrą energię i czujesz się potem bardzo zmęczona. – O, to ja znam bardzo dużo takich osób.”…

(Paralell Timeline: Book of Life and Death)

♾️

„- Pierwszy raz w Paryżu? – zagadnął po angielsku nieznajomy, ściągając na siebie jej spojrzenie. – Owszem. Poznaję miasto… – Powiadają, że przyjechałaś tu dla Uriela. To prawda? – A z kim rozmawiam, bo nawet się pan nie przedstawił? – Jestem Armand, ale to tylko imię jak każde inne. – Dobrze się kojarzy. – Więc jakie masz intencje wobec Uriela? – Dlaczego to tak wszystkich interesuje? – odpowiedziała pytaniem na pytanie. – On jest wampirem, a ty pogromczynią. Może dlatego. – Więcej tu wampirów na metr sześcienny niż komarów. – Przezabawne, ale ja przychodzę od Lady Ametyst… „…

(Paralell Timeline: Neverending Confusion)

->

  1. Którą postać z sagi najbardziej lubisz?

  2. Najstraszniejsza postać to…

  3. Najbardziej odrażający typ.

  4. Kto Cię najbardziej wzruszył?

  5. Kto Cię najbardziej rozbawił?

  6. Który tom sagi podobał Ci się najbardziej?

  7. Który tom sagi najmniej Ci się podobał?
  8. Wierzysz, że wampiry naprawdę istnieją?

  9. Jeśli wierzysz w inne nadnaturalne istoty to w jakie?

<-

Dziękuję serdecznie z góry za odpowiedź 🙂 . A w ramach rozrywki polecam ww. testy, kurczę coś w tym jest 😉

♾️

Minęło osiem lat i prawie dwa miesiące od kiedy prowadzę bloga (bodajże 5 na wordpressie i 3 na bloxie). Niewiarygodne ile się wydarzyło przez ten czas i że wciąż jeszcze chce mi się tu być, choć zapewne ten sen kiedyś się skończy (oby jak najpóźniej). Spełniłam tu kilka ze swoich marzeń, po pierwsze: poznałam wielu ciekawych, miłych i wspaniałych ludzi, którzy myślą podobnie, a przynajmniej próbują mnie zrozumieć i coś tworzą tak jak ja, po drugie: kilku z nich jest przy mnie do dziś, więc chyba coś we mnie takiego jest, a ja nadal mam im coś do zaoferowania, coś więcej niż tylko :), a po trzecie: napisałam i wydałam swoją trzytomową powieść, bo zawsze chciałam coś twórczego po sobie zostawić… Oczywiście to nie koniec moich marzeń, bo jak powiadają – kiedy przestajesz marzyć, to tak jakbyś już nie żył(a).

Chwilo trwaj! I niechaj zawsze w sercu słońce! Niechaj w sercu maj! 🙂

Dziękuję bardzo ❤️ wszystkim, którzy się do tego przyczynili i dobrze mi życzą oraz sobie, że chciało mi się zaistnieć w blogosferze…, że się odważyłam na ten ważny dla mnie krok, który, co tu dużo pisać odmienił me życie i nadał mu głębszy sens. I nie wiem czy to zasługa tego mojego pisania, czy nowych czasów, które nadeszły i wzburzonymi falami przez nas przepływają, dotykając każdego tak czy inaczej, bo zmieniamy się, nasze myślenie i wszystko inne, co czyni nas jeszcze ludźmi na tej Błękitnej Planecie zwanej potocznie ziemią, więc skoro tu jesteśmy, to… trzymajmy się razem! 🙂

🌜☀️🫐

Dla tych, co jeszcze nie czytali książek, a zamierzają to uczynić…

Moje e-booki można nabyć tu -> Lutana Lu Borówka – przeczytaj online lub kup książki tego autora w wersji elektronicznej i drukowanej na stronie Ridero.

Dziękuję, że wpadacie, że czytacie, że odnajdujecie Wyspę Lutany

na swojej mapie 😉 😘

4 myśli na temat “Neverending Zamieszanie

  1. Witaj 🙂

    Trudno wybrać między tomami, więc sprytnie wybrnę z tego w ten sposób, że… najlepiej pamiętam ostatni jak do tej pory, czyli trzeci 😉

    Najbardziej lubię chyba Hanę, za jej upór i konsekwencję chociażby, natomiast najmniej chyba Mariusa, bo jest i straszny, i odrażający, choć w pierwszym i drugim tomie Twojej sagi też by się pewnie parę okropnych postaci znalazło 😉

    Jeśli chodzi o wzruszenia, to kilka historii jest dla mnie „równorzędnych” – np. perypetie Jima, czy też „przypadki” ojca Aureliana. Pojawiający się zawsze w odpowiedniej chwili Serafin też jest w czołówce 😉

    W „prawdziwe” wampiry nie za bardzo wierzę, choć w te „energetyczne” jak najbardziej 😉

    Co do innych istot, to mam nadzieję, że istnieją anioły 🙂

    Słonecznego dnia na Twojej wyspie Lutano!

    db

    Polubienie

  2. Miło mi Cię widzieć DB! 🙂

    Świetnie sobie poradziłeś z pytaniami, jestem pod wrażeniem. Brawo Ty! 😘

    Kto czytał ten wie, że to niełatwe zadanie, bo przecież jest z czego wybierać. Mogłam też zadać ich więcej, ale nie chciałam nikogo pozbawiać sił życiowych, bo wyszłabym jeszcze na „energetyczną pijawkę” 😉

    Moja wyspa jest z tych tropikalnych i czasem mam wrażenie, że to rajska wyspa, bo buszują na niej różne ciekawe istoty, w tym anioły oczywiście 😉 , ale nie tylko… bo gdzieś w gęstwinie drzew czai się też moja „fantastyczna trójka”… a z nimi – wiadomo – jest i do śmiechu, i do płaczu. Sto pociech jednym słowem, hmm.

    Dzięki, że Jesteś! Mam nadzieję, że nadal z nami zostaniesz, chyba że wyspę pochłonie jakieś tsunami, ale szkoda by jej było… Niech ją więc Zeus chroni i Neptun też! 🙂

    Pozdrawiam bardzo serdecznie 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz