Xięga Nowej Ery

czyli księżycowa astrologia wedyjska

Komilla-Sutton-Astrologia-wedyjska

   Jeśli myślisz, że urodziłeś(aś) się pod znakiem Barana, to możesz być w błędzie. Dlaczego? Ponieważ astrologia wedyjska jest bardziej dokładna od astrologii zachodniej, która opiera się na Słońcu, a wschodnia niejako na 🌜. Jest to związane z Erą Wodnika bardziej niż myślisz… 

Więcej tu :

https://akariaryaca.com/przesuniete-znaki-zodiaku-jak-to-sie-stalo

Xiędze Wodnika, która bierze pod uwagę wszystkie systemy astrologiczne, Autor skupia się w dużej mierze na astrologii wedyjskiej i związanych z nią aspektach, łącząc je wszystkie ze sobą (sys.), układa niczym puzzle. Można się z niej dowiedzieć bardzo szczegółowo o każdej nakszatrze* (i wiele więcej), a także o trendach i problematyce nowej ery (każda era ma 2150 lat). Publikacja ta jest bardzo obszerna, liczy ponad 800 str. Zawiera też wątki mitologiczne, ezoteryczne i inne ciekawostki, takie jak: mapy nieba, kolorowe ilustracje, tabele etc.  Polecam wszystkim, którzy interesują się astrologią. nazywaną kiedyś królową nauk. A istnieje odkąd człowiek zaczął patrzeć w niebo i żyć wg praw Matki Natury, zauważył, że jest nierozerwalnie z nią związany.

*Nakszatra – znak (konstelacja) indyjskiego zodiaku lunarnego. 

Tak przedstawia się nowy „rozkład astrologiczny” :

xiega-wodnika-grzegorz-skwarek

Baran – 14.04-15.05 …….  Waga – 17.10-16.11

Byk – 15.05-15.06    …….   Skorpion – 16.11-16.12

Bliźnięta – 15.06-16.07 ….. Strzelec – 16.12-14,01

Rak – 16.07-17.08  ……. Koziorożec – 14.01-13.02

Lew – 17.08-17.09   ……….  Wodnik – 13.02-14.03

Panna – 17.09-17.10 ……….  Ryby – 14.03-14.04

(powtarzające się daty = cechy dwóch znaków)

Wg powyższego żaden ze mnie Lew (ur. 27.07). Co chyba czułam tak jakoś podskórnie od wielu lat (mówiono mi, że nie pasuję do lwa). Może dlatego, że Lew lubi błyszczeć, a ja jestem raczej skromną osobą, hmm). Zmieniają się oczywiście moje pozostałe (nie wszystkie) aspekty  astrologiczne, które dotąd uważałam za pewnik. Np. Asc. mam teraz w Wodniku! A Rahu* w Rybach – chyba (decyduje godz. ur. i minuty) Ot siupryza!😮🙃

*Rahu – 🌜Węzeł Północny (wstępujący)

*Ketu – 🌜Węzeł Południowy (zstępujący)

A w astrologii wedyjskiej dominującą rolę odgrywają właśnie węzły księżycowe! (Rahu i Ketu*) 

Zdjęcia z Botanika przy UKW : Lutana

Tu możesz sprawdzić jak wygląda to u Ciebie:

https://horoscopes.astro-seek.com/nakshatra-vedic-astrology-online-calculator

(wystarczy wpisać swoje dane, stronkę można przetłumaczyć na pl)

Polecam też prześwietne pogadanki Autora Xięgi Wodnika z cyklu: Astrowedy na…

https://grzegorzskwarek.pl/astrowedy

Autor ma też inną pasję. Jest nią muzyka. Oto jeden z jego utworów na bardzo ciekawym instrumencie…

Hang Drum Dream – Akari Aryaca 528 Hz (youtube.com)

Polecam jego świetny kanał na YT

(o tej samej nazwie, czyli Akari Aryaca, gdzie oprócz muzyki można też znaleźć wiele innych interesujących rzeczy) – Akari Aryaca – YouTube

Gorąco Wam polecam Xięgę Wodnika i ww stronki 🙂

A zatem moi Kochani…

Miło mi Was powitać

w Nowym 🌟🌜

Astrologicznym 2024r !!

P.S. 

Został jeszcze Nowy Rok wg Kalendarza Majów (w lipcu).

Jest w czym wybierać 😉

 

8 myśli na temat “Xięga Nowej Ery

  1. Zachęcam Cię Jarku do sprawdzenia swojego znaku na podanym przeze mnie linku (calculor) … w myśl maksymy „Człowieku poznaj samego siebie” 🤔

    To pomaga zrozumieć dlaczego w naszym życiu dzieje się tak a nie inaczej, a uzbrojeni w tę wiedzę możemy najlepiej pomóc samym sobie, gdy świat zewnętrzny jest jaki jest 😦

    Muszę przyznać, że ta Xięga mocno mną wstrząsnęła i skierowała moje myślenie na nowe tory. Wiele rozjaśniła w mojej głowie…

    Pozdrawiam Cię 🌜w Dniu Słońca! 🙂

    Polubienie

  2. Ale ja już się przyzwyczaiłem… 😉

    Trudno, w sumie też stwór wodny, więc nie jest tak źle 😉

    Hm… tylko już się boję, co (kto?) mi tam u Majów wyjdzie 😱🙃

    Ciepłego weekendu Lutano – wszak mamy globalne ocieplenie, co prawda z małą domieszką gradu, ale co tam 😁

    db

    Polubienie

  3. Kurczę – ja też 🥲, to taka jakby mentalna rewolucja… Astrologia niejedno ma imię, a właściwie wiele odmian – jak się okazuje – w zależności od strony świata.

    Najlepiej byłoby trzymać się swojej, przynajmniej tak nakazuje rozsądek, ale skoro ta wedyjska jest dokładniejsza i co ważne dużo więcej wyjaśnia, bo wiele się w niej jednak zgadza, więc wypadałoby się nad tym wszystkim zastanowić…

    Może Era Wodnika otwiera oczy na prawdę, a to, co się nam cały czas podawało, to zaledwie jej niewielka część, bo może wiedzielibyśmy za dużo? Hmm…

    A Majowie też wiedzieli swoje 😉 (2012 = 2021?). Świat jest inny niż nam się wydaje, a przynajmniej mi, bo jak się okazuje wciąż tak mało wiem. Życia za mało, żeby to wszystko pojąć.

    „Kwiecień-plecień, wciąż przeplata trochę zimy, trochę lata” – a słyszałam, że lato już było i teraz czas na zimę. Brr… A już było tak ładnie. Ładny mi rok słońca 😦

    Połowa miesiąca za nami! 3-maj się ciepło DB 🙂

    Polubienie

  4. Czyli jestem wagą 😀 Nigdy się jako waga nie czułam, zawsze czułam w sobie skorpiona 😀 Jak zawsze mega interesujący wpis Kochana, pełen inspiracji! Uwielbiam te tematy, magiczne tematy, które kryją w sobie tyle tajemnic! Pozdrawiam serdecznie Klaudia Zuberska

    Polubienie

  5. No widzisz Klauduś, ale pewnie trzeba by jeszcze sprawdzić też inne aspekty, inne planety, by mieć szerszy obraz horoskopu urodzeniowego. Nieźle namieszałam z tym wedyjskim 😉 . Chyba lepiej zostać przy tym naszym, zachodnim systemie. Może lepiej stąpać nam po ziemi… Najlepszości Kochana 😘

    Polubienie

Dodaj komentarz